torsdag 12 september 2013

Lite mer smycken som jag säljer

Jag har fått in lite mer smycken. De här örhängena är verkligen underbart fina! Tror de är de finaste av alla smycken jag tagit in. Dock är de lite dyrare då de är guldpläterade med 18 karat. Jag tar 99:- för dessa. Men då får man en söt presentask på köpet. Frakten på allt är som vanligt 12:- oavsett antal saker man köper och man kan såklart köpa scarves i samma order också (hoppas inte ni missade dem häromdagen).
 Örhängena är stämplade med 18KGP som står för 18 karat goldplated.
 Stenarna ska enligt uppgift vara österrikisk kristall.
Guldfärgade örhängen med rosetter och "stenar", dessa är bijouteri och alltså inte äkta, tar 25:- för dessa.
 Guldfärgade och lila örhängen, stora. Tar 19:- för dessa, de är också bijouteri.
Guldfärgad armlänk, bijouteri, 22 cm plus förlängningskedjan som är 3,5 cm så att man kan välja längd. Tar 19:- för denna. Man kan välja såklart hänga på saker på den eller ha den som den är bara med det lilla hjärtat.

Precis som vanligt: Om ni är sugna så maila mig på ninni_70@hotmail.com.

Inga kommentarer: