torsdag 3 juli 2014

Fynd från Asos

Egentligen behövde jag verkligen inte ett par skor till för jag köpte en massa när jag var i New York i våras och vår skohylla är sedan länge mer än överfull då min sambo också älskar skor. Men när jag fick syn på dessa silverfärgade espadriller på Asos webshop för bara 138:- så kunde jag inte låta bli faktiskt. De är vrålsköna, känns som strumpor på fötterna. Jag har dessutom aldrig haft ett par espadriller förut - tro't eller ej så det var dags nu.

Eftersom man var tvungen att handla för 150:- för att få gratis frakt så fick såklart Bourjois-dropparna följa med också. De har jag ju önskat mig ett tag nu, det är droppar som man använder för att få nagellacket att torka fortare. Lovar att ni ska få veta om det funkade sen när jag testat.
Visst är skorna fina? 

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Dom ser både sköna och fina ut!
Är nyfiken på dom där dropparna.

Ninni sa...

Ska bara testa dem ordentligt så rapporterar jag sen.