fredag 17 oktober 2014

Tio tomma


  • Duschkräm med hallondoft från Spanien som hela familjen har använt - doftade gott!
  • Schampoo och balsam från Pantene, se recension här
  • Duschkräm från Dusch das, köpte denna i Kiel. Hade en orange från samma märke förut och den doftade godare och mer tropiskt. Inget större fel på denna dock... Ska till Kiel i helgen så ska titta lite mer på dessa för de är inte alls så dumma och finns i många varianter. Måste nosa ordentligt så jag får de godaste dofterna!


  • Isana, handkräm som var helt ok, men inte jättespännande. Men märket har bra grejor och jag ska titta efter fler när jag kommer till Kiel i helgen. 
  • Handkräm från koreanska Innisfree, gillade jättemycket och har en till tub av dessa fast med annan doft. Mums! Köp - finns på eBay för några tior! Klart värt!
  • Deborah Hydracolor, läppceratsklassiker som funnits i många år. Lite svag rosa nyans och doftar gott, skön på läpparna.
  • Ole Henriksen Truth serum collagen booster, härligt serum med doft av apelsin. Älskar det men det är dyrt! Detta var en liten miniflaska jag fick med nån tidningsprenumeration. Snålade så gott jag kunde men nu är den slut.
  • Nailtiques Formula 2, min favorit bland nagelstärkare och jag har köpt en ny större flaska som jag redan börjat på. Använde denna flaskan tills jag inte fick ut mer... den blev inte seg och tjock i slutet vilket jag gillade!
  • Make Up Store Multi lash mascara, superbra volymmascara som jag lätt kan tänka mig igen (om det inte var så att jag hade 17 andra oöppnade mascaror på lager förstås). 

Inga kommentarer: