fredag 7 november 2014

Extraklocka till fyndpris

Jag älskar fortfarande mitt armbandsur från Marc Jacobs. Även om den var dyr så tycker jag att den var ett jättebra köp då jag trivts med den varenda dag sen dess. Dock är jag rädd om den och vill helst inte ha den på mig när jag t ex är på gymmet eller byter däck på bilen så jag behövde en extraklocka som funkar lite som slit-och-släng. Hittade den här fjärilsklockan på eBay för under en tjuga. Perfekt! Den finns med vitt armband också. Nu behöver jag inte gråta om jag råkar mosa klockan under en hantel!

Passar på att slänga med ett extra eBay-tips till er som cyklar nu när höstmörkret är här: Sök på "bicycle lamp silicone" och klicka hem ett par cykellampor att fästa på era cyklar så syns ni i trafiken och slipper dessutom böter från farbror polisen. De kostar typ ingenting och funkar ypperligt, det finns både röda (bakljus) och vita (framljus) och de är väldigt lätta att sätta fast.

2 kommentarer:

Lackert sa...

Den här klockan gilla jag, den är ju jätte fin :) ett wow pris med

Ninni sa...

Ja, nästan gratis! :-) Fast min sambo gillade den inte... men men, you can't please them all.