tisdag 4 november 2014

Marks&Spencer - Royal Jelly Face Serum

Ni ska inte möjligtvis åka till England snart? Ja, eller något annat land där de har Marks&Spencer? I så fall tycker jag ni ska titta närmare på det här fuktserumet från "Marks&Sparks" eget märke. Det är nämligen otroligt fuktgivande och överraskande bra.
Produkten innehåller bidrottninggelé och honung. Jag tog på ordentligt första gången bara för att uppleva att jag fick en otroligt klibbig yta på huden. Gången efter tog jag mycket mindre och jösses vad skön och återfuktad min hy blev! Doften är sötaktig och svag, den doftar inte honung. Nu minns jag inte vad jag gav för min flaska på 30ml, men jag kan lova att den inte var dyr.
Mycket praktiskt och hygieniskt med pipett, som ni ser så är detta en gelé och inte en flytande vätska.

2 kommentarer:

Tina (Beleza) sa...

Ett förträffligt bra tips när en ska åka till London i helgen. ;)
Men är den full av aktiva ämnen eller mest rena fuktbindande + honungen?

Ninni sa...

Oj, osäker på det. Bäst du läser innehållsförteckningen. Vill du att jag lägger upp den?