fredag 28 november 2014

Yves Rocher - Pear Caramel

Till jul lanseras ofta speciella doftserier hos bl a Yves Rocher och The Body Shop. I år lanseras denna serie hos Yves Rocher. Det är Pear Caramel (päron/kola). Jag passade på att beställa hem lite produkter från serien när YR hade erbjudande. Jag tycker doften är sådär mysig och varm och jag är faktiskt riktigt förtjust!

Jag köpte ett kit med:

  • Duschkräm, en stor på 400 ml och en liten på 50 ml
  • Bodylotion, 400 ml
  • Eau de Toilette, 20 ml
  • Badtablett, 15 gr
  • Doftljus, 70 gr 
Det är verkligen rejäla storlekar på duschkräm och bodylotion! Hela detta kit kostar bara 229:- på Yves Rochers hemsida. Jag tycker det är otroligt prisvärt, vill man ge bort produkterna i julklapp så kan man ju med fördel dela upp det i flera paket. Jag fick dessutom hela kitet på köpet eftersom jag handlade när YR hade valfri produkt på köpet, trodde nästan inte mitt köp skulle gå igenom! Såklart kan man köpa produkterna var för sig också.

Vet ni vad? Idag är det ju Black Friday och YR har erbjudande där man får en vara till 50% - detta kit räknades iaf när jag handlade om en enda vara!

Inga kommentarer: