lördag 21 november 2015

Exit hårvård

Jag har blivit en schampoonörd. Förut köpte jag vilket schampoo som helst i mataffären, men det gör jag inte längre. I veckan fick jag erbjudande att testa produkter från Exit, ett märke jag nog inte sett föut faktiskt.

Jag fick hem:

  • Argan Oil ProShampoo, 400 ml/185:-
  • Argan Oil Proconditioner, 400 ml/195:-
  • Argan Oil ProHairmask, 200 ml/215:-
  • Volume Fresh Dryshampoo, 300 ml/199:-
Dessa finns att köpa hos utvalda frisörsalonger och på Exits egen sida

Första intryck är att förpackningarna är snygga och rejält tilltagna och jag gillar att de är matta på ytan för bättre grepp. Hur många gånger har man inte tappat saker på golvet i duschen? Torrschampoot har jag provsprayat och doften är superfräsch. jag återkommer när jag testat dessa ordentligt. 

Har ni testat dessa tro?

Inga kommentarer: