fredag 20 november 2015

Julnyhet från Eos

Eos-bollarna ligger verkligen i toppen på min lista över läppcerat som jag gillar. De är så himla supersköna på läpparna och så gillar jag formen, jag har alltid några Eos på gång härhemma. De är 100% naturliga och organiskt certifierade av USDA. De innehåller bl a sheasmör och Vitamin E. 
Nu till julen så lanserar EOS ett gulligt kit med tre EOS-bollar. Två av smakerna finns sedan tidigare och det är Sweet Mint och Pomegranate Raspberry. Den tredje smaken är på tillfälligt besök och det är Vanilla Bean, dvs den krämvita bollen.

Kitet kostar 199:- och då medföljer det två ark dekaler att blinga med. Dekalerna är speciellt anpassade för formen på Eos-bollarna men går självklart att använda till lite vad man vill. Jag passade på att blinga min tråkiga almanacka som jag köpte häromdagen. Hade gärna köpt en roligare, kalender men det fanns inte med den formen av veckoplanering som jag gillar så detta var perfekt!
Eos-kiten hittar ni redan nu hos Kicks, H&M och Kronans Droghandel. Om man vill använda dessa till paket-kalender till dottern så kan man ju faktiskt dela upp kitet i flera delar, eller hur?

Inga kommentarer: