söndag 8 november 2015

Läppkritor från Catrice

När jag var i Kiel häromhelgen så köpte jag ju en del nya smågrejor från Catrice och Essence såklart. Catrice är verkligen ett av mina favoritmärken och de gör superbra grejor för liten peng med undantag av vissa ögonskuggor som haft dålig pigmentering.

Jag köpte två läppkritor denna gången:
Denna heter Sparkle Sparkle Little Star och lite holografisk, en effekt jag sett många gånger hos nagellack, men aldrig hos produkter för läpparna. Den har nästan ingen färg utan mest glans.
 Denna heter Don't Think Just Pink och är en skir medelrosa nyans, en sån man kan applicera utan spegel, vilket passar mig utmärkt.
 Båda stiften känns som läppcerat på läpparna och doftar väldigt svagt och lite sött, inte påträngande alls.
 Som ni ser så är dessa skira, knappt någon täckning alls, mer som läppglans.

Inga kommentarer: