måndag 6 februari 2012

Lunch med sambon...

Häromdagen när jag jobbade hemma så gick jag ut och åt lunch med sambon. Gjorde en snabb sminkning som blev såhär. Mössan är min favvo, den kommer från Salomon (köpte förra året så vet ej om den finns kvar nånstans).
 Skuggan heter Pewter och kommer från mitt High Shine-kit.
Trots bra ljus så får jag inte riktigt fram skimret, de är ju så fint metalliska de här skuggorna och väldigt lätta att sudda ut fint.
Upp till brynen lade jag MAC's Shroom och sen ramade jag in med min svarta Clarinspenna och svart mascara från Estée Lauder. Just det - läppglanset måste jag visa er! Det kommer i ett eget inlägg framöver och är mitt favvogloss just nu! Jag har även en helt suverän foundation på mig på bilden, den ska jag också visa snart.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Jättefint! Och vad fin du är i mössa, det är minsann inte det lättaste :)

Ninni sa...

Tack vad gullig du är!