måndag 20 augusti 2012

Molton Brown-kit

När vi flög till Spanien så mellanlandade vi av någon anledning på Gardermoens flygplats utanför Oslo. Sambon försöker alltid boka billiga biljetter åt oss och då kan det bli lite sådär märkliga omvägar, vi åkte vi Stockholm på hemvägen.
Gardermoen var en trevlig överraskning, de hade många roliga märken i sin "taxfreeshop". Bl a hade de detta kit från det engelska märket Molton Brown. Jag har aldrig testat Molton Browns produkter för de är alltid så himla dyra, har sett att de finns på Åhléns och NK. Tror jag gav en hel del för kitet, minns inte riktigt, men det var också många produkter i det så jag kunde inte låta bli.
Uppifrån från vänster uppradat på den genomskinliga necessären som medföljde:
-Ögonkräm 10ml.
-Handkräm med spf 15, 15 ml
-Läppbalsam 7 ml
-Ansiktstvätt, 30 ml
-Bodylotion 50 ml
-Schampoo 50 ml
-Balsam 50 ml
-Två olika duschkrämer 50 ml/st
Tog en bild på förpackningens baksida om ni vill läsa lite mer ingående. Såg sedan att bodylotionen stod på en annan sida av platsbrist... men jag lovar berätta lite mer när jag använt produkterna om vad det var för några och vad jag tyckte om dem.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Kul med så många produkter! Har aldrig testat något från märket, ska bli kul höra omdömen om dom sen!

Ninni sa...

Ja, alltid kul med nya obeprövade grejor.

Lina sa...

de finns även att köpa på Northern Living, www.northernliving.se

Ninni sa...

Farligt... hihi.