måndag 13 februari 2017

Makiash på Daisy Beauty Expo

Har ni hört talas om Makiash? Jag har sett märket i diverse bloggar, men inte provat det förut. På Daisy Beauty Expo delade de monter med Ellos då de saluför detta märke, som även finns på Lyko. Jag fick med mig ett helt gäng produkter hem och jag tänker prova dem under en period och så får ni veta vilka som blev favoriterna. Priserna ligger på budgetnivå och förpackningarna är snygga tycker jag.

Mest intresserad är jag av Perfect Finish Loose Powder som ni ser till höger i bild. Det ska tydligen likna By Terrys Hyaluronic Powder. Makiash variant kostar 279:- för 9 gram och By Terrys variant går loss på 429:- för 10 gram. Jag har nu båda hemma så jag kan jämföra - någon som är nyfiken?

På bilden ser ni Eyeshadow trio (199:-) och trioconcealer (239:-).
Eyelinerpennan Perfect Liner i Jet Black ser väldigt spetsig och bra ut, kostar 149:-.

Har ni testat Makiash? Är det bra grejor?

3 kommentarer:

Lotta L sa...

Har aldrig testat, men hört (läst) mycket bra om pudret!

Ninni sa...

Visst är det bra med lite mer prisvänliga alternativ!

Kerstin sa...

Jättespännande om du vill jämföra puderna!