onsdag 1 februari 2017

Nyheter från Apoliva

 
På Daisy Beauty Expo häromveckan fanns Apoteket representerade. I år lanserar de ny makeup från Apoliva i fina matta förpackningar. De har hela 50 olika produkter och de satsar på basnyanser i användbara färger. Alla produkter är fria från parfym, alkohol och konserveringsmedel (undantaget mascarorna). Priserna ligger bra till, en foundation kostar t ex 169:-. De är milda och vänder sig till alla, även de som har känslig hud.  
Jag fick med mig en del produkter hem att testa, mest pepp är jag på den fina paletten med fem matta krämiga skuggor samt rouget där jag själv fick välja nyans. Även läppstiftet lockar då det är krämigt och skönt på läpparna.

Edit, den nedre bilden i detta inlägg har alldeles för kallt ljus ser jag nu när inlägget är publicerat. Den övre visar palettens nyanser bättre.

Inga kommentarer: