fredag 4 mars 2016

H&M Golden Peach

När jag var och köpte dofterna på H&M, ni vet de jag skrev om igår, så köpte jag även ett rouge från H&M's egen serie.
 Rouget heter Golden Peach och är verkligen ett persikofärgat rouge med guldstänk, så himla snyggt!
Det har ett lite subtilt skimmer av guld utan att vara glittrigt på något sätt. Jag älskart!

Förpackningen är rätt snygg, men känns en smula plastig och lätt i handen. Precis som dofterna så kostar H&M´s rouge 79:90 för en dosa. Överkomligt!

3 kommentarer:

Lotta L sa...

Fin färg! Kan tänka mig att den är snygg på dig, tror den är för orange på mig.
Måste kolla in dom andra färgerna, det är ju verkligen prisvärt. Än så länge har jag bara en ögonpenna samt ett läppstift från sortimentet, men dom gillar jag mycket.

Ninni sa...

Ja, visst har de bra grejor!

Kerstin sa...

Superfint!