onsdag 2 mars 2016

Tio tomma

Jag erkänner att detta inte är ett av mina roligare tio tomma-inlägg, lova att ni säger till om jag blir tråkig, jag tar gärna emot synpunkter så länge de är konstruktiva! Denna gången var det mest stapelvaror.
Först två produkter från min gymnecessär.

  • Bliss Body Butter, denna produkt har jag testat förut och jag tycker inte den är så speciell att den är värd sitt pris även om den inte är dålig. En fullstor tub på 200 ml kostar 300 spänn och de pengarna hade jag nog hellre valt att lägga på något annat.  
  • Treacle Moon duschkräm Ginger morning, budgetduschkräm som.... ja den funkade. Men inte heller denna var så speciell eller doftade något spektakulärt. 
  • Bobbi Brown Lipgloss Cosmic Pink, jag älskar glossen från Bobbi. De doftar underbart och är sköna på läpparna, dyra dock. 
  • The Body Shop Vitamin E ögonkräm, gillar att den är på stift. Underbar produkt som svalkar och inte är fet. Tror dock att dessa har utgått... hoppas de kommer igen!
  • Urban Decay Primer Potion ögonskuggprimer. Denna och Too Faced's variant är mina favoriter och detta är inte min första tub. Tror jag ska prova Nars variant snart för den ska tydligen vara suverän. Denna lilla minitub har bott i min resenecessär.


  • Gunry Bretagne handtvål med äppeldoft. Fin flaska och helt okej handtvål för sitt låga pris. Någon kommenterade att de tyckte den var uttorkande, men jag tyckte den var nånstans mittemellan. Varken återfuktande eller uttorkande... 
  • Batiste torrschampoo Dark & Deep Brown, detta är nog det bästa torrschampoo jag testat för mitt mörka hår. Köper troligen en ny flaska, men det får dröja för jag har typ tio andra torrschampoon hemma just nu. Herregud vad mina lådor är fulla! 
  • Boots duschgel med nån citrusoljadoft, jorå den doftade gott och det var praktiskt med krok på flaskan så man kan hänga upp den.
  • Radox Feel Glam duschkräm med hallondoft. Hallon är min ena sons favvodoft så han gillade denna bäst. 
  • Boots Zingy Berries and Cream duschkräm, denna blir jag inte klok på. Jag tyckte den doftade jättegott av jordgubbsgodis och resten av familjen avskydde den trots att de brukar gilla fruktdofter. Märkligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
Fortsätt gärna med "tomma" rapporter... jag uppskattar dom, får tips på vad köpa, inte köpa :-)

Ninni sa...

Nästa inlägg blir kanske lite roligare pga har rensat smink... :-)