fredag 25 mars 2016

Tio tomma



  • Original Source duschkräm med kokosdoft. Helt okej budgetduschkräm, men fattar inte riktigt hajpen med dessa. Kan det vara att märkets produkter är veganska?
  • Rituals Rice Scrub, jag brukar verkligen gilla Rituals produkter men detta blev ingen storfavorit pga att jag inte riktigt gillar doften. 
  • Sanex deo, behöver jag ens berätta en gång till hur mycket jag älskar deosarna från detta märke?
  • The Body Shop Virgin Mojito Body Butter, jag anser ärligt att TBS gör de bästa kroppssmören, det är något med konstistens och känsla som inte något annat märke lyckas med. Dock är inte Mojito min favoritdoft, men den funkar.
  • Bliss Soap Suds, miniflarra från min min gymnecessär, helt okej men köper inte fullstorlek pga tycker priset är orimligt. 


  • Yves Rocher Moment de Bonheur, hur ofta gör man slut på den flarra parfym? Inte ofta och när det händer så har det varit en favorit. Denna doft är en sån typisk Ninni-sort som är rätt svag och inte gör så mycket väsen av sig. En sån man har på sig på jobbet varje dag. Så långt från vampig man kan komma faktiskt så gillar ni sånna dofter ska ni hålla er borta från denna.
  • Dermaceutic Hyal Ceutic, ansiktskräm med hyaluronsyra och Aloe Vera. Skön, men svårt att veta om jag gillar den långsiktigt pga minitub som bott i gymnecessären. Undrar om jag inte har en fullstor sån här nånstans. Måste kolla det.
  • Dr Organic läppcerat med mintdoft, lite grynigt i stiftet men smälte sedan på läpparna och var mkt skönt. Tror jag köpte det i Spanien på Primor.
  • Now Solutions Peppermint läppcerat, jo jag gillar ju mintcerat som ni märker. Detta var helt okej också. 
  • Maria Åkerberg Lip Care Vanilla, detta är mitt andra stift av dessa, det förra var med mint har jag för mig (röd tråd någon?). Köpte när det var två för en på Skincity. Dessa är lite märkliga för de blir liksom knaggliga i i stiften. När de börjar ta slut så är det något vasst i hylsan som inte alls är skönt. Tycker Maria borde se över dessa stift av de två anledningarna, annars är de sköna på läpparna. 

Inga kommentarer: