lördag 5 mars 2016

Revlon lanseras i butik nu i mars

Revlon är ett märke som försvann från Sverige under några år. Numera finns det att köpa hos Eleven. I mars sker en nylansering av märket och då kommer vi även att kunna köpa märket hos Lyko som ju förutom webshop dessutom har fysiska butiker. Jätteroligt eftersom vi då kan känna och klämma lite innan köp om vi vill.

Inför nylanseringen så fick jag hem tre av Revlons härliga Colorburst Lacquer balms, kanske har ni sett detta på min instagram, jag ligger tyvärr lite efter i bloggandet pga resor. Det ljusaste stiftet, Demure Reserve, hade jag faktiskt redan i min handväska och använder nästan dagligen så jag visste redan innan att detta är härliga produkter. De känns som läppcerat på läpparna men ger lite lagom med färg och de är doftfria. Jag tycker att de metalliska förpackningarna är så himla snygga!
Nyanserna jag fick är:

  • Flirtacious Charmeuse, rödaktig skir nyans
  • Whimsical Fantasiste, drar mer åt lila
  • Demure Reserve, ljust rosa som drar åt nude


119:- får man betala för ett stift. Jag ska definitivt kolla in Revlon mer noga när jag kommer till en Lykobutik nästa gång, synd att de inte har någon butik i centrala Göteborg.

3 kommentarer:

Lotta L sa...

Det var en trevlig nyhet! Fast jag tycker att den Lyko butiken som finns på emporia bara har hårprodukter. Men det kanske ska ändras? Får gå in och fråga nästa gång jag kommer dit.
Pennorna ser fina ut!

Ninni sa...

Ja, de ska tydligen satsa även på smink framöver.

Kerstin sa...

De ser JÄTTEFINA ut!