torsdag 28 april 2011

Brun mejk med nya Cargo-paletten

 Nu har jag kommit till den nedersta skuggraden i nya Cargopaletten, dvs den bruna och den beiga skuggan.
Ser ni någon brun färg? Nä, inte jag heller. Det var den sämsta pigmentering jag sett faktiskt. Det syns inte i verkligheten heller. De övriga skuggorna har varit helt ok, men dessa var inget att ha tyvärr.
Jag testade basen som är utan skimmer, kanske hade det blivit bättre om jag valt någon av de två som har skimmer. Den bruna skuggan ser nästan lite olivgrön ut och skimrar lite i guld i kakan, men det syns inget av när man applicerat den. Den beiga skuggan smular mest tycker jag... Tur att de andra skuggorna i paletten var helt ok.

Tänkte ge paletten ett betyg som helhet. Jättesvårt eftersom den är så ojämn. Det får bli 3,5 i betyg. Den är något över medelbra, men inte riktigt värd en 4:a tycker jag.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Synd att paletten är så ojämn!

Ninni sa...

Ja, men det gör inte så mycket, vissa färger är jättefina! Tror inte jag äger en enda palett där alla färger är lika bra.