torsdag 17 november 2011

Ninni önskar sig - del 1

Julen närmar sig med stormsteg - ja tiden går ju så fort! Därför startar jag nu en liten önskeserie så att tomten får veta vad jag önskar mig. Det gäller ju att ge honom lite tid. Jag lovar vara snäll ända fram till julafton. Ja, jag ska iaf försöka...

På bilden ser ni ett kit från Bare Minerals. Det innehåller fem små krämskuggor med inbyggd primer. Jag har tittat på dessa på Kicks, men där är de förfärligt dyra - de kostar 405:-/st. Det här kitet hittade jag hos min favvoshop Feelunique för £22:10, vilket är ca 250:- så där kostar de bara 50:-/st. Tuberna är säkert mycket mindre, men hur ofta gör man slut på en ögonskugga när man har fyrtioelva andra och visst är det roligare att ha fler färger?

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Detta att små tuber är helt rätt, du har så rätt i att man har femtioelva andra :)

Ninni sa...

Ja, sånt tar ju sällan slut för det går ju åt så pyttelite.

Therese Skönhetsblogg sa...

Lät ju toppen! Men inbyggd primer - undra hur det funkar? Betyder det att dom är vattenfasta?

Ninni sa...

Vi får se... jag råkade nyss beställa kitet nu när Feelunique har 10%... whops!