lördag 3 december 2011

Ninni önskar sig - del 3

Estée Lauders dofter brukar jag gilla. Pleasures, som är en av deras klassiska dofter, tror jag aldrig jag kan tröttna på. Därför önskar jag mig det här fina kitet i julklapp.

Det innehåller tre små rullkuleförpackningar om 6 ml vardera med dofterna:
-Beautiful
-Sensuous
-Pleasures

Det finns att köpa hos den engelska webshoppen The Garden, jag har aldrig handlat där. Är det någon av er som vet vad frakten går på därifrån?  De har en riktig butik i Covent Garden i London, äh nu fick jag Londonsug också... jobbigt!

4 kommentarer:

Shamrock sa...

En önskekalender? Det var smart det ska jag oxå skaffa mig en

Ninni sa...

Ja, man får önska vad som helst!
:-)

Lotta sa...

Min favoridoft från EL är Pleasures Delight.
Jag har inte handlat från The Garden men frakten går på ca 90-100 kr när jag kollade senast. Har fixat ett konto där för ett tag sen då jag själv var nyfiken på frakten. Ju tyngre saker man handlar desto dyrare blev det men det hela började i alla fall på ovan nämnda summa.

Ninni sa...

Lotta, jag har inte prova Delight-varianten, ska nosa på den i butik tror jag bestämt. Synd att frakten är så dyr... Jag undrar hur vissa engelska shoppar såsom Feelunique, Hqhair och Lookfantastic kan ha gratis frakt när vissa tar så rejält betalt för den... man kan ju iofs gå ihop med någon och dela på frakten.