fredag 9 december 2011

Recension - OTC läppbalsam

Nu blir det lite läppbalsam-recensioner de närmsta dagarna. Anledningen är ju såklart att det blivit kallare ute och då blir iaf mina läppar betydligt torrare. I vanliga fall använder jag mer läppglans, men nu är det mest lite fetare grejor som gäller. Jag fullkomligt slukar läppbalsam just nu.

Det här läppceratet från det spanska märket OTC köpte jag på varuhuset El Corte Ingles i Puerto Banus i somras. Det är ofärgat och nästintill doftfritt. Hylsan känns lite billig, ni vet sådär lite skramlig. Jag tror jag betalade 6-7 euro för det. Är det bra då? Jorå... helt ok. Gillar att det är solskyddsfaktor även om 18 kanske är lite mer än man behöver en decemberdag i Sverige.

Ninni ger betyget: 3+ (vill nog ha lite mer lyxkänsla för en fyra och lite mer väldoft för en femma)

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Alltid kul att läsa om helt okända märken :)

Ninni sa...

Ja, jag vill alltid prova nytt nu! Fast detta var i ärlighetens namn inte så särskilt spännande...