måndag 2 april 2012

Wet'n - Wild Blue wants to be a millionare

Här har vi ett av budgetlacken från LA. Det kommer från Wet'n Wild och heter Blue wants to be a millionare. Jag förstod direkt att det var skirt så jag lade ett annat lack från Orly som bas. Däremot såg jag inte i butiken att de faktiskt är litegrann holografiskt så det var en överraskning.
Tyvärr var det inte solsken när jag fotade, annars hade det holografiska skimret synts bättre.
Provade även att fota lite med blixt. Jag tycker att ytan blir fin och så var det lättlackat. Orly-lacket jag lade som grund heter Snowcone och det är lika täckande som Tipp-ex så man behöver bara ett lager av det.
Och så lite flaskbilder såklart. Jag gillar båda lacken. Jag hittade äntligen en sån där dipremover från Depend på Åhléns och använde den första gången på denna manikyr. Det var inget som helst problem att få bort lacket.

1 kommentar:

Ninni sa...

Ja, jag gillade det, men synd att jag inte fick visa det holografiska i solsken...