söndag 15 juli 2012

Reagloss från Lumene

Det här läppglanset haffade jag på nån rea för rätt länge sen, tror det var på Lindex och jag gav sisådär 39:- för det om jag minns rätt. Det heter Icy Melon och bor i vårt kök, jag smetar på det när jag äter frukost och läser tidningen. Jag är ju en sån som har läppgunk utspritt över hela lägenheten ni vet.
Det känns en smula plastigt på läpparna (inte så naturligt som det vill ge sken av) och inte helt vårdande, skulle nog inte betala fullpris för det, men för att vara ett reafynd är det helt ok. Det känns lite som de där Lancôme-glossen Juicy Tubes så gillar ni dem så är det ett kap. Det ger jättemycket glans och färgen är sådär diskret som jag gillar.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilket fynd :)

madde sa...

Ni ni vet du var Totalbeauty Carina tagit vägen? Har hon ny blogg?

Ninni sa...

Ja, fast ingen favorit som sagt... Nej jag vet inte vad Carina gör, men hon är lite aktiv på Facebook så hon verkar må bra.

Madde sa...

Har du nån blogg adress?