söndag 28 juni 2015

Kiko Ultra Glossy Stylo Pink Flamingo


Jag har jättemycket roligt smink att prova just nu, en låda full med otestade spännande produkter! Jag vill ge varje produkt den uppmärksamhet den förtjänar och ett eget inlägg så det tar en del tid att ta mig igenom lådan vilket är ett mycket kärt besvär. Idag tänkte jag visa er ett läppglansliknande läppstift från Kiko. Det kommer från en serie som heter Ultra Glossy Stylo och min nyans heter 803 Pink Flamingo.
Stiftet är väldigt skirt och glansigt och liknar mer ett gloss än ett läppstift. Det är mycket skönt på läpparna så det har fått flytta in i min handväska.
Ja, en perfekt Ninni-färg om jag får säga det själv. De här stiften finns i hela 21 nyanser på Kikos hemsida och kostar 4,90 euro, inte dyra alls alltså. De har spf 15, vilket jag tycker är toppenbra. 
Råkade ljusa upp denna bild lite mycket för jag lyckades inte riktigt med kameran här, men ville bara visa hur hylsan ser ut. 

Inga kommentarer: