torsdag 18 juni 2015

Sommargodis från Clinique

Om det är något jag älskar så är det små förpackningar av allt möjligt inom hud -och kroppsvård. Jag reser ju en del och jag avskyr att bära tungt. Jag kan faktiskt säga att det är ytterst få produkter i fullsize som får följa med mig på resa och jag har nästan uteslutande minisar med mig även i gymväskan.

Nu lanserar Clinique sju produkter i ministorlek till superbra pris! Alla kostar 65:-/st och de här produkterna kan ni köpa:

  • Age Defense BB Cream spf 30, 15 ml
  • Superdefense CC Cream spf 30 15 ml
  • Superdefense spf20, 15 ml
  • Foaming Sonic Facial Soap, 30 ml
  • Chubby Shadow Tint Eye Shadow Bountiful Beige 1,2 gr
  • High Impact Mascara, 3,5 ml
  • Smart repair Serum 10 ml
Jag fick hem fem av produkterna i ett pressutskick. Serumet är ett av de bästa jag testat och skuggpennan går alldeles utmärkt att använda som både ögonskugga och highlighter. Jag gillar även att flera av produkterna har rejält med solskydd. Clinique-minisarna kan ni köpa på Åhléns och Kicks så länge lagret räcker. 

Inga kommentarer: