måndag 1 juni 2015

Sommarvinst från Feelunique



Jag beställde ju lite Maybelline-produkter från Feelunique häromsistens när de hade 3för2-erbjudande. När man beställer därifrån så får man välja två kuvertprover numera och frakten är gratis över nån hundring eller så. Men när paketet anlände till postkontoret så var det en rejält stor låda... märkligt tyckte jag och cyklade hem med lådan.

När jag kom hem och öppnade så förstod jag varför. Jag hade tydligen vunnit Feeluniques sommarpåse med ett helt gäng produkter i resestorlek. Så trevligt! Jag hade inte ens någon aning om att de lottade ut sådana. I påsen låg produkter från Caudalíe, Matis, Elemis, Vichy, Ren Mfl. Tänk vilken tur man kan ha!
Tygkassen är perfekt att ha med till stranden i sommar, fin färg och ingen reklam på den alls. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att vinna! Grattis! C

Ninni sa...

Visst är det, jag brukar sällan tävla nuförtiden och här gjorde jag det utan att ha en aning, hihi.

Lackert sa...

Grattis! Vilken trevlig överraskning

Ninni sa...

Tack, ja kul! :-)