måndag 16 november 2015

Matis Réponse Vitalite Energising Mask

Kan man bli mycket blekare och glåmigare än nu i november? Jag tror inte det... häromdagen behövde jag något rejält uppiggande till min ny och plockade då fram den här masken från Matis. Jag har tidigare haft både ansiktskräm och peeling från den här serien och älskat båda produkterna. Speciellt peelingen som jag faktiskt köpte om när min tub tog slut - den andra tuben är tyvärr också slut nu.

Den här masken är som en orange gelé som ska verka i tio minuter på rengjord hy. Den doftar helt fantastiskt, samma doft som övriga produkter i serien. Man blir glad bara av doften som är åt apelsinhållet fast godare. Min hud känns verkligen piggare och gladare! Tyvärr tror jag att den här serien har utgått, för jag köpte min tub på rea, men ni kan hitta denna på Allbeauty som fortfarande har den i lager. Där kostar den kring en tvåhundring och jag skulle säga att det är ett fynd! På websidan finns även fler produkter från denna serie och jag är lockad att klicka lite...

Inga kommentarer: