måndag 9 november 2015

Superbudgettips från Essence

Jag är ingen större användare av läppenna, men eftersom jag förstått att många gillar sådana så köpte jag på mig två budgetvarianter i Kiel. Dessa klassiska trä-läppennor från Essence är omskrivna av många bloggare och vet ni vad de kostar? Inte ens en euro/st utan 0,95 bara! Galet billigt.
Den nudefärgade heter Satin Mauve och den som drar mot cerise/plommon heter Honey Berry. Båda är mycket bra pigmenterade. Jag ska nog använda dem under de läppennor från Catrice som ni såg i gårdagens inlägg.

Är ni sugna på Essence så kolla på Kosmetik4less eller på eBay samt i andra europeiska länder som för märket.

3 kommentarer:

Emma -Merakibeauty sa...

åh jag gillar den mörkare färgen! :)

Lotta L sa...

Jag tycker den ljusa ser sådär perfekt ut!

Ninni sa...

Ja, nyanserna är jättefina. 😊