måndag 6 juni 2016

Tio tomma


  • Clean & Clear Morning Burst Facial scrub, den här var inget vidare. För få och för stora korn tyckte jag. Jag gillar bättre finkorniga skrubbar. 
  • The Body Shop Satsuma Body Mist har använts som spray i badrummet när någon varit där... känns mer som en sån doft än som en man har på kroppen. Men god! Nu har jag bytt den mot doften Moringa som ändå bara låg här hemma och skräpade. 
  • Yvonne Ryding Duschskum var helt okej. Doften är god och den torkar inte ut huden något särskilt. Ingen större lyxkänsla dock. 
  • Avéne Trixera+ var en provtub ansiktskräm som jag hade i gymväskan, helt okej men stack inte ut. Ska passa väldigt torr hud. 
  • Comfort Zone Sublime Skin Peel pads, jag älskar hela denna serie. Använder fortfarande serumet och ansiktskrämen och sörjer lite att dessa tog slut. Så sköna på huden, kändes otroligt vårdande. Kanske köper jag dessa.... 

  • Nueva läppcerat är ett sånt jag ofta hade som tonåring, fick ett litet nostalgiryck och köpte detta igen. Det funkar fortfarande bra och har en mild doft. Väldigt prisvärt. 
  • Eos, dessa förbrukar jag på löpande band. Detta doftade vanilj och funkade lika bra som alla andra dofter utom den som är orange (Tangerine?), för den gillade jag inte.
  • Seche Vite överlack, nästan hälften är kvar i denna flaska men det blev så segt och jag har så många andra överlack att jag valde att slänga istället för att tunna ut. Jo, jag har nagellacksförtunning hemma. 
  • TanCan Self Tanning spray. Jag ställde mig i duschen och lät sambon spraya mina ben med denna. Hela duschen blev kladdig och nån timme senare var mina ben var alldeles fläckiga trots att jag preppat såsom man ska med peeling och bodylotion. Så jag fick panik och slet fram en skrubbvante och skrubbade bort så mycket jag kunde. Nä, jag är inte helt övertygad om BUS-produkters förträfflighet.  

Den sista produkten får representeras av lite koreanska godsaker. Två mysiga sheetmasker och ett prov på en härlig ansiktsrengöring från The Face Shop. Den senare var fluffig och moussig...


Inga kommentarer: