lördag 31 mars 2012

Glossybox mars

Öppnade ytterdörren i förrgår och där ute i trapphuset stod en Glossybox och väntade på mig. Brevbäraren brukar ringa på dörren annars... tur ingen tog den.
Det är lite kul att se vad andra fått i sina Glossyboxar, innehållet verkar ju variera en smula. Den här gången har de fokuserat lite mer på eko-produkter verkar det som. Här är det som fanns i min denna gången och mina funderingar om varje pryl:

-Mádara bodylotion, har inte testat detta märke tidigare så den är jag nöjd med.
-Oriflame ecobeauty Smoothing eye cream, jag brukar gilla Oriflames produkter så det var trevligt. Fullstorlek på denna. Den får vänta ett tag på test för jag har precis börjat på två andra ögonkrämer, en för dag och en för natt.
-L'Occitande Amande shower oil, jag gillar detta märke och denna har jag inte tidigare testat.
-Burt's Bees Lemon butter cuticle cream, ja allt för mina torra nagelband är välkommet. Denna doftar gott.
-L'Oreal-nagellack i färgen Blue Reef, faktum är att jag spanat in ett nagellack från OPI i liknande färg så nu kanske jag kan skippa att köpa det.
-Ekologiskt smågodis, detta fick barnen. Ena sonen trallar och sjunger att de var jättegoda. :-)

Mitt sammanlagda intryck är att denna box var helt ok. Jag hänger med till nästa månad också!

3 kommentarer:

Carina (TotalBeauty) sa...

Ser ut att vara fint innehåll i den boxen :)

Det enda jag har testat ur den boxen är nagellacken från L'Oréal Paris.

Ninni sa...

Ja, jag är nöjd! Man får tänka på att boxen inte är särskilt dyr.

beautylana sa...

Den var också roligt.