tisdag 13 mars 2012

Några skäl att åka till USA just nu...

Kolla vad jag just hittade på Sephoras hemsida... jädrars att de inte levererar till Sverige. Bare Minerals har börjat med fasta rouge, färgen ovan skulle passa mina kinder finfint!

Ja, och sen råkade jag stöta på den nya nagellackskollektionen från Sephora by OPI, det är härliga Betsey Johnson som ligger bakom den, ni vet hon som är lite som Pippi Långstrump. Jag har ett par örhängen från Betsey och de är mina absoluta favoriter... visst ser lacken underbara ut? Jag älskar de lack jag har från Sephora by OPI, de har bra lackegenskaper och tunga härliga flaskor som ligger bra i handen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att man kan beställa från den franska Sephorashopen. De ska tydligen skicka till Sverige.

Kerstin sa...

Att surfa på amerikanska Sephora är som porrsurfing för en skönhetsjunikie :)

Ninni sa...

Va? Kan man beställa från Frankrike? Hoppas du har rätt, tyvärr har inte Sephora i Europa alla märken, men ändå...

Kerstin; helt klart...

beautylana sa...

Man kan visst beställa från Frankrike. men det kostar 32€ för frakt oavsett din order belopp. Om man gör en beställning för flera personen och delar på frakten :-)