fredag 2 mars 2012

Multiglitter

Jag är ju lite som en skata som ni vet. Jag älskar när det glittrar och glimrar. Hittade denna fina krämskugga från Milani på ett av CVS-apoteken i L.A.
Jag menar, gick den att motstå? Jag har inte testat den ännu, jag snålar på mina nya grejor och unnar mig ibland att ta fram något nytt så denna får vänta tills jag ska på fest nu i mars.
Så länge grejorna är oöppnade och inplastade så håller de längre så jag öppnar dem först när det ska användas, speciellt krämprodukter. Lovar att swatcha då såklart!
Jo, och sen föll jag ju såklart för detta multiglittrande lösa pigment från NYX, i övrigt köpte jag inte något mer från detta märke eftersom det går att få tag på hyfsat billigt från Cherryculture. Även Milani finns att köpa där. Detta pigment heter Disco Ball - mycket passande.
Kolla bara så härligt! Man får nog ha en lite klistrig grund under dock så man inte får glitterpartiklar i hela ansiktet.

Inga kommentarer: