söndag 4 mars 2012

Nagellacksfrossa

Jag köpte massor av nagellack på resan, närmare 30 stycken tror jag. De flesta var budgetlack (alltså riktigt billiga lack för mellan 10-30 kronor/st), men jag köpte även några som var lite dyrare. Dessa ser ni på bilden ovan. Märkena är Sonya Kashuk, Essie, Opi, Nicole by OPI, Orly, Sephora by OPI och Deborah Lippman.
Här ser ni närbild på lacket från Nicole by OPI, det heter Kendall on the Katwalk och kommer från systrarna Kardashians kollektion. Jag har inte någon vidare koll på Kardashians, men gillar lacket.
Skimret går i blått, grönt och lila men svårt att fota. Jag gillar flaskans lite sneda form, den är skev på ett fräckt sätt.

Jag lovar återkomma och visa de andra lacken när jag testat dem.

9 kommentarer:

Minerva sa...

Ser fram emot bilder på naglarna!

Ninni sa...

Det kommer, tänker beta av ett lack i taget så det lär ta lite tid bara.

Åsa sa...

Åh, vilka snygga lack! Du har trevligt görande framöver.

Ninni sa...

Ja, det har du rätt i, det blir kul.

Anonym sa...

Åh, jag vill komma och prova!/Cookie

Kerstin sa...

Wow, vilket gäng! Så många fina!

Ninni sa...

Cookie, du är så välkommen!
Kerstin, ja det fanns ju så mycket fint!

Carina (TotalBeauty) sa...

Visst är det som ett himmelrike när det gäller både nagellacksutbudet och låga priser i USA :)

Shoppar nästan alltid med mig mängder med nagellack från USA, eftersom att det ju nästan alltid går att få tag i kollektionerna, mycket billigare, långt innan vi får tag i dem från Sverige.

Ninni sa...

Ja, Sverige är ett ökenlandskap när det gäller smink. Dåligt utbud och svindyrt...