tisdag 12 augusti 2014

Nageletiketter från Panduro

Tänk vad jag älskar era kommentarer! Jag har några hundra läsare om dagen och jag är jätteglad för det, men jag skulle gärna vilja att ni kommenterade mer för jag blir så glad när ni berättar vad ni tycker osv. Jag vet att det kan vara lite bökigt att kommentera från telefoner och iPads förstås. Vissa av mina läsare är suveränt bra på att kommentera dock och då blir jag så glad! De här nageletiketterna köpte jag efter tips från Lotta. Hon berättade för mig att Panduro säljer nageletiketter - det hade jag ju ingen aning om! Jag knatade in i en Panduro-butik häromdagen och hittade dessa på rea. Ingen aning om ifall de är bra, men de kostade mig bara 22:-/st då det var halva priset på dem och då har man ju råd att testa. Mönstren är ju fina. Jag har massa nageletiketter just nu, men lovar återkomma om dessa. Är det någon av er som provat just den här sorten eller andra etiketter och kan rapportera?

5 kommentarer:

Åsa sa...

Jag har köpt men inte testat än. jag köpte också de prickiga och ett gäng med text på.

Ninni sa...

Spännande, undrar om vi tycker lika sen.

Lotta L sa...

Hoppas dom är bra! Jag kanske borde köpa själv och testa.
Nu har jag inte kommenterat på ett tag, för vi har varit på semester. Kom hem i måndags kväll och jag började jobba i tisdags, usch. Känner mig helt vimsig och trött, fast den tryckande värmen har försvunnit.

Ninni sa...

Själv är jag kvar i värmen men tyvärr inte så länge till, men får slöa lite till...

Minerva sa...

Att Panduro har sånt, hade ingen aning! Kul att du uppskattar kommentarer! Roligt för dig mad semester, själv är jag tillbaka till saltgruvan igen=))