fredag 14 februari 2014

25% rabatt på allt på Escentual

Är ni sugna på franska apoteksmärken såsom Bioderma, Vichy eller Nuxe? Eller kanske andra märken såsom Clarins eller Dior? Dessa märken och många fler finns att köpa hos Escentual till bra priser. Just nu har de dessutom 25% på hela sortimentet fram till den 17 februari med koden ESCENTUAL25 så man kan verkligen göra fynd. Vet att många är jättesugna på Diors vårkollektion och då är det kanske dags att slå till nu?

Själv har jag totalt köpstopp pga att jag kommer att resa extremt mycket under 2014. Jag ska till Berlin, New York, Spanien och Mauritius om allt går som planerat. Allt utom Spanien är redan bokat. Så jag får hålla stenhårt i min plånbok framöver som ni kanske förstår. Så kom för bövelen inte med några lockelser nu! Herregud mitt bankkonto gråter redan floder. Varför vinner jag aldrig på Lotto eller triss?

Inga kommentarer: