söndag 30 januari 2011

Grönt med lösa skuggor

 Grönt ser ni inte så ofta här i bloggen. Det är sällan mina fingrar drar sig till de gröna skuggor jag har. Jag tycker de är fina i burkarna, men vet inte om jag klär så bra i färgen. Men nu bestämde jag mig iaf för att köra en gröning.
 Den mörkaste är Blackstar green från Makeupcosmetics, den målade jag med på den yttre delen av ögonlocken samt använde även som liner under ögonen. Den  ljusare gröna är Mistletoe från Everyday Minerals. Den måste jag testa ensam nån dag.
Upp till brynet körde jag sen den vitaktiga Destiny från Makeupcosmetics. Den är så himla svår att fånga på bild, den är vit i grunden, men har ett grönt skimmer, urläcker faktiskt, men som sagt så syns det inte alls på bilderna.
Såhär ser de ut i burkarna.

3 kommentarer:

Sminkan sa...

Verkligen fina färger! Snyggt!

Ninni sa...

Haha, misstänkte att du skulle gilla det! Vet att du gillar grönt. Tack, jag har ju vunnit två av skuggorna hos dig!

Carina sa...

Du passar riktigt bra i grönt :) Ser fint ut!