torsdag 20 januari 2011

Massa läppbalsam!

Är det nån av er som testat att shoppa från Supersmoocher? Det är en brittisk webshop som bara säljer läppbalsam! De har alla möjliga märken som t ex Balm Balm och Burts Bees. De har även märket Crazy Rumours som jag älskar, har ni inte testat dem så måste ni absolut göra det för de är ljuvliga!  Alla läppbalsam som de säljer i webshoppen är naturliga och innehåller inga parabener eller sånt. Jag är lite nyfiken faktiskt. Just nu har de rea på bl a läppbalsam från märket Hurraw! Jag blir lite sugen på att beställa, men just nu har jag köpstopp på sånt efter alla läppbalsam jag köpte i New York så jag får helt enkelt inte. Fördelen med brittiska webshoppar är att man inte åker på nån tull, vilket man kan råka ut för om man beställer från USA.

Om ni testat att beställa - vad kostade frakten?

5 kommentarer:

Linda sa...

Annorlunda affärsidé måste jag säga :D. Jag tycker läppbalsam är ett nödvändigt ont och vill helst lägga så lite pengar som möjligt på det. Men det finns ju fina,läppglansliknande varianter också och det är roligare tycker jag.

Ninni sa...

Åh, jag som älskar läppbalsam! De ska vara härligt feta och lukta gott!

Rebecka sa...

Jag upptäckte den sidan förra veckan och gjorde en beställning i helgen, som jag väntar på nu. Frakten var bara 1,95 pund och de har ju mycket bra priser om man jämför svenska webbutiker.

Ninni sa...

Oj, det var billig frakt! Nu blev det extra lockande ju!

Rebecka sa...

Ja, jag kunde inte låta bli :)