onsdag 14 september 2011

Biotherm bodylotions - en kärleksförklaring

Om ni inte testat Biotherms bodylotions så för jössenam - gör det! De må vara rätt dyra, men jösses vad sköna de är. De är inte för den mest torra huden, men sommartid är de perfekta. Jag har använt den vita som aftersun under min Spaniensemester och just nu kör jag den röda Eau de paradis. Den vita doftar citronfräscht (och inte ett dugg toarengöring utan bara gott) och den röda doftar lite åt grapefrukt-hållet. Den vita brukar ofta vara på erbjudande i butikerna och även på flygplatser så passa på om ni ser den. Det finns fler varianter med olika dofter (gul, turkos...).

Jag har noterat att den vita varianten även finns som bodybutter i burk numera, den är helt ny. Den har jag inte testat ännu, men den kan ju vara perfekt på vintern när huden är lite torrare kan jag tro.

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag håller helt med! å otroligt sköna!

Evelinas blogg sa...

Testa den med aprikosolja, den är för torr hud och man blir så leeen! :) Scrubben med olja och aprikos och sedan lotion, mmm!

Honi sa...

Vi har erbjudanden på dessa på jobbet var och varannan vecka men jag har inte köpt någon än, kanske borde slå till!

Ninni sa...

Kerstin, jaaa!
Evelina, låter ju urmumsigt, ska nosa i butik.
Honi, klart du ska!

Carina (TotalBeauty) sa...

Har kollat in dem lite då och då, men de var för dyra för min plånbok :( med tanke på hur mycket barnen använder i duschen/badet.

Ninni sa...

Men detta är bodylotions, inte duschkrämer... du kan ju ha dem lite för dig själv - gömma!