måndag 12 september 2011

Weleda Favorites

 Som ni vet så gillar jag sånna där necessärer med småprodukter. Så när jag sprang på den här lilla godingen till necessär på Kicks före semestern så kunde jag inte låta bli. Att jag sen hade 25 kronor i bonus och en kupong med 20% rabatt gjorde ju inte köpet sämre. 119:- kronor kostade den så jag betalade bara ca 70:-.
 Här ser ni vad som är i necessären, sju olika av Weledas produkter i småförpackningar.
 Lite suddig bild. Den gröna tuben nere till höger är en av mina favoritduschkrämer alla tider!
Jag tänkte börja med att stoppa havtornshandkrämen i min handväska då den tub jag hade där tidigare var slut (se tio-tomma-inlägget häromsistens).
Under semestern har mina fötter varit otroligt torra trots flitig insmorning, klinkergolven i Spanien går inte ihop med mina fötter. Så mina hälar är inte så roliga efter det så denna ska få bo på mitt sängbord, ska se om den råder på mina "tass-problem".

6 kommentarer:

Honi sa...

Älskar denna slags minikit, så kan man prova på ett märke utan att bli skinnad om man inte gillar något :) Weleda har jag inte testat mycket från, skin food har jag här hemma och testar den för fullt.

Ninni sa...

Ja, visst är de härliga, jag älskar att prova nytt! Kolla på Feelunique, de har massa roliga kit från alla möjliga märken. Denna från Weleda tror jag finns kvar på Kicks om du har vägarna förbi.

BEAUTY SECRETS sa...

Åh jag ÄLSKAR den där handkrämen!! Har köpt ett par stycken nya när min tog slut:D

Kerstin sa...

Detta kittet är jag också nyfiken på. Det ska bli kul att höra vad du tycker!

Honi sa...

Jag kommer förbi kicks senare nästa månad när jag ska hem till sverige så då får jag kika in det! Och jag tror absolut en magic sponge skulle funka till dig, jag har otroligt tjockt och tungt hår och det är busenkelt att sätta upp med en sån :)

Ninni sa...

Jag lovar recensera vartefter jag provar grejorna. Magic sponge verkar spännande!