tisdag 20 september 2011

Orly - Midnight star

 Att jag gillar lila är ju ingen hemlighet direkt. Men här har vi ett av mina absoluta favorit-lila-lack. Det heter Midnight star och kommer från Orly. Det är som flytande metall, se bara vilken härlig glans!
Egentligen täcker det på ett lite tjockare lager, men jag har valt att lacka två lager här för att det håller bättre då. Överlacket denna gången är LA Colours snabbtorkande.
Passade på att olja in nagelbanden efter lackningen, tycker de blir en smula torra av nagellackremover så de fick sig en omgång.

7 kommentarer:

Wysteriia sa...

Haha jag gillar också lila ;) Fin nyans :D

Carina (TotalBeauty) sa...

Så kul att få se det lacket på dina naglar :) Gillar färgen!

Köpte det senast jag var i USA, tror i alla fall att det var just det lacket???

Kerstin sa...

Ursnyggt! Flytande metall stämmer verkligen!

Caroline(Makeupedia) sa...

Inspirerat mig till att lacka lila nästa gång :)

Lotta sa...

Jättefin färg!

Ninni sa...

Ja, visst är det fint! Efter några dagar blir det lite repigt och det blir konstigt nog snyggt repigt...

Sminkan sa...

Jättefin lila!