fredag 23 september 2011

Inhandlat serum från Clarins

Just nu använder jag mest hudvård från Matis med vissa undantag. Jag hade tänkt köpa mig ett serum för natten från samma märke. Men Matis hade inget som uppfyllde mina kriterier. Jag ville ha ett serum för natten som ska motverka rynkor. Därför föll valet på Clarins Multi-Active Skin Renewal Serum.
Förpackningen är väldigt praktisk och hygienisk. En ståtub med pumpfunktion. Snygg är den också tycker jag.
 Konsistensen är ganska fast och krämen är vit.
Då har vi bara ett problem här. Doften. Serumet doftar starkt av gammaldags damparfym. Jag önskar att jag hade provsniffat på det här serumet på stan för då hade jag nog köpt ett annat. Men då min nattkräm från Matis har ganska stark doft också (fast god) och då jag lägger den utanpå serumet så tar den som tur är över lite.
Jag har bara provat serumet som hastigast ännu och jag får återkomma med utlåtande när jag testat en period. Jag hoppas inte doften ska bli ett problem här...

Jag köpte mitt serum på Feelunique där det kostar £39,55 (sen har jag 10% på Clarins där då man som kund får välja ut ett märke som man får rabatt på). På Kicks kostar detta serum 685:-. Tuben rymmer 30 ml.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilket bra pris! Trevligt med 10% på ett märke också!

Ninni sa...

Ja, eller hur, men varför måste de parfymera så starkt - och med tantparfym???