torsdag 22 september 2011

Shiseido Shimmering Cream Eye Color

Häromdagen sprang jag på något helt ljuvligt på Åhléns! Det var Shiseidos nya krämskuggor - wow! Jag kunde inte låta bli att prata lite med expediten om dem och känna lite på dem. Jösses vilken härlig pigmentering. Priset avhöll mig dock, de kostar 305:-/st och jag har redan handlat lite för mycket denna månaden. Dock hittade jag dem för £20 på Feelunique också så det vette tusan om jag kommer att kunna motstå sen när lönen kommit... 

Det fanns en mörkare blå färg, måste kolla vad den heter för det var den jag föll för mest och så den lila förstås. Hos Feelunique's hemsida verkar inte färgerna stämma så bra med verkligheten.

Nu undrar ni kanske vad det är jag köpt denna månaden? Jag visar snart, just nu måste jag lägga mig lite känner jag för jag har haft magsjuka och mår inte så bra, orkar bara en liten stund i taget.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Usch för magsjukan, hoppas att du känner dig bättre snart!

Skuggorna låter jättespännande! 20 pund är ju ändå nästan överkomligt, precis som du skriver...

Ninni sa...

Ja, usch magsjuka är inte kul. Skuggorna verkar urhärliga!

Honi sa...

Krya på dig! Jag kikade förresten också på shiseidoskuggorna häromdagen, så himla fina! Men så så dyra.... Priset hos feelunique var ju inte så himla farligt dock.

Ninni sa...

Nej, jag älskar den webshoppen, de är billigast jämt och har bra märken.