tisdag 18 december 2012

Jultävling med LR!

Nagellacksremover på burk har blivit otroligt populärt. Jag har hunnit testa flera sorter. En av mina favoriter är burken på bilden. Den kommer från det tyska märket LR. Jag har fått förmånen att lotta ut en sådan till er!

Vad behöver ni göra för att vinna då? Jo, gå in på LR-sidan här och ta reda på vilken sida i katalogen som produkten finns. Sedan mailar ni svaret tillsammans med er adress till ninni_70@hotmail.com senast den 22 december. Märk mailet med Colours. Inte svårt alls va?
Lite mer om produkten då. Min enda invändning är att den är svår att öppna. Jag fick ta till en kniv för att komma igenom folien. Det fanns ingen liten snibb att ta tag i. Men när burken väl är öppnad så är den toppen. Den är inte för djup såsom både Bourjois och Sephoras varianter utan man når ner med fingrarna. Den tar bort lacket jättebra utan att lämna en fet hinna.

Ordinarie pris på den här burken är 115:- men just nu kostar den 89:- om ni anger Ninni när ni beställer.

Missa inte att gilla LR-sidan, länk finns på websidan. Linda, som driver butiken, har ofta toppenbra erbjudanden!