torsdag 29 oktober 2015

Finaste paketet från Lush

Häromdagen fick jag ett så otroligt fint paket från Lush. Ja, det är nog det vackraste paket jag någonsin fått faktiskt! Faktum är att det tog mig ett par dagar att förmå mig själv att öppna det för jag ville inte förstöra det så jag öppnade försiktigt tejpen med en kniv för att kunna återanvända emballaget.
 
Inuti paketet fanns två duschkrämer, en tvål i stenåldersstil och en bodylotion. Jag har nosat på dem och de doftar inte som något jag äger sedan tidigare vilket är superspännande! Ett sånt här paket kan man beställa på Lush hemsida och det kostar 299:-, man kan såklart säkert köpa det i butik också. De verkar ha många olika roliga paket nu när julen närmar sig (jo, det gör den, kolla bara på IKEA så får ni se).

2 kommentarer:

Lackert sa...

Tvålen såg rolig ut :) fint paket

Ninni sa...

Den doftar gott!