lördag 3 oktober 2015

Nya ögonpennor från Yves Rocher

Yves Rocher har lanserat nya ögonpennor i hela 15 nyanser! Pennorna kostar 99:-/st och ni kan köpa dem i Yves Rochers webshop eller i deras butiker. Jag har fått hem elva av dem - ja det kändes ungefär lika kul som när jag fick nya färgpennor som barn! Härligt!

Naturligtvis råkade jag fota dem i omvänd ordning, de är ju numrerade... men jag lyckades iaf ta alla bilderna i samma ordning, även på swatcharna på bilderna längst ned ligger pennorna i samma ordning. Här kommer färgnamnen från vänster:

  • 15 Rose Fuchsia
  • 14 Capucine
  • 13 Citron
  • 12 Bleu Agave
  • 11Bambou
  • 10 Eucalyptus
  • 07 Bleu Pensée
  • 06 Baie Nude
  • 04 Prune Pivoine
  • 03 Brun Ecorce
  • 01 Noir Ebéne 




Favoriterna är mörkblåskimriga Bleu Pensée och brunskimriga Brun Ecorce. Vilka skulle ni vilja ha?
Swatcher i skugga
Vissa av pennorna är matta och vissa är skimriga, de är krämiga och lättapplicerade. Jag har inte provat dem på ögonen ännu då jag varit bortrest i veckan, men jag har förstått att Yves Rocher är bra på ögonpennor så jag ser verkligen fram emot att leka med de här!
Swatcher i solljus


3 kommentarer:

Lackert sa...

Wow vilka läckra färger, ser ut att vara riktigt pigmenterade med

Ninni sa...

Testat den bruna o den blå och de sitter jättebra!

Kerstin sa...

Så många roliga färger!

Japp, jag är inne och läser ikapp, håll tummarna för att kidsen fortsätter sova ;)