fredag 27 augusti 2010

Blogaward


Från fina Stylefile har jag fått en Beautiful blogger award. Den innebär att jag ska skriva sju intressanta saker om mig själv och även nominera sju andra bloggare. Jag har sett att de flesta bloggar jag läser redan blivit nominerade så jag tänker helt sonikum hoppa över det momentet. Men sju saker kan jag ju skriva:
1. Jag dricker alla sorters kaffe, bara det är mjölk i. Snabbkaffe, finkaffe, bryggkaffe, det spelar ingen roll!
2. Jag gillar inte choklad med sprit i. Annan choklad äter jag gladeligen.
3. Jag blir oerhört frustrerad när teknik krånglar, då tar mitt tålamod slut direkt och jag känner hur irritationen kommer. Om jag bara lugnade ner mig lite så skulle jag säkert vara mycket mer teknisk än jag är.
4. Jag ska läsa in mina första högskolepoäng till hösten hade jag tänkt, det blir en distanskurs i ekonomistyrning.
5. Jag är redan dödsnervös för att misslyckas på tentan.
6. Det är rörigt i vår hall just nu, det stör mig, men jag är för trött idag för att städa upp, så det får bli imorgon.
7. På mitt nattduksbord ligger: tidningar, öronproppar, handkräm och läppcerat.

Äh, de sista två svaren var rena nödlösningar... fantasin tröt, det märkte ni va?

Inga kommentarer: