tisdag 24 augusti 2010

Bobbi Brown-dag

Idag kände jag verkligen för att köra på alla mina Bobbi Brown-grejor. Det blev den färgade dagdremen, nya rouget Blushed, krämskuggan Sand Dollar och gel-linern Chocolate Shimmer Ink. Eyelinerpenseln kommer från Sephora och är en favorit.

Jag försov mig imorse och somnade om när klockan ringde, sen blev det bråttom och man kan riktigt se hur trötta mina ögon är på bilden. Jag har inte vant mig vid de tidiga mornarna ännu, när vi var i Spanien så gick vi aldrig upp före tio... det är skönt med stora barn som också sover ut (de är nio år, våra tvillingkillar).

Jag ska helt klart ta en ordentlig titt på Bobbi Brown-sortimentet i New York, det kommer säkerligen att bli shoppat en och annan godbit från detta härliga märke.

8 kommentarer:

Emma P sa...

Iiih vad mycket fina grejer och fint smink!

Ninni sa...

Tack! Kanske att jag är lite piggare imorgon, hihi.

Linda sa...

fina ting och snyggt! har aldrig testat märket faktiskt. de känns lite anonymt här i svarige. jo, parfymporvet du hade, tänkte maila dig min adress men hittar ingen mail till dig! sänder gärna något i gngäld, vad gillar du för dofter eller kanske färger om du vill ha ngt pigment prov?

Ninni sa...

Linda, jag bjuder dig gärna på det. :-) Har skrivit en kommentar i din mail med min mailadress.

Kerstin sa...

Så fint! Och vilka ljuvliga grejer! *dräglar lite på tangentbordet*

Ninni sa...

Ja, de är så fina så! :-)

Honi sa...

Åh vilken massa fina grejjer :) Bobbi brown har jag inte provat än men det kommer nog!

Ninni sa...

Ja, det tycker jag för de håller hög kvalitet.