måndag 2 augusti 2010

En ljummen kväll i Manilva

Sitter just nu i mörkret ovanför den upplysta poolen här i Spanien och tittar ut över bergen. Ser ljusen från en liten bergsby som heter Casares glimmra i en dal. En helt ljuvlig utsikt, otroligt rogivande.

Men detta är ju en sminkblogg så därför kan jag rapportera att jag knappt sminkar mig alls härnere för det är för varmt. Men jag har köpt ett nytt rouge från Bobbi Brown och en 48-timmars-deodorant. Visar dem en annan dag, men just nu njuter jag bara... hoppas ni har det lika skönt som jag har det.

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh så skönt det låter =) Jag har just provat att koka sylt på vinbär från nya trädgården. Inte heller så dumt =) Hoppas att resten av din semester blir toppen!

Carina sa...

Hihi ja det är riktigt skönt här hemma i Stockholm, när regnet öser ner... ;) Vill du byta plats!

Veronica sa...

Låter som du har det mysigt. Ha det så himla bra därborta!

Maria, Hjärterdam sa...

det lät härligt!

sublim sa...

Åååå, så härligt det låter! :D

Ninni sa...

Vad gulliga ni är som inte glömt bort mig! :-)