onsdag 25 augusti 2010

Sommarens favoritlippiesar

De här lippiesarna har gått varma hos mig i sommar:

Från vänster ser ni:
-NYX round lipgloss i färgen Kiss, ett ganska tunnflytande läppglans helt utan smak och doft.
-Face lipgloss i färgen nr 18 (ingen fantasi där när det gällde namnet inte)
-E.L.F mineralläppstift i färgen Pouty petal.

Den som jag gillar allra bäst av dem är läppstiftet Pouty petal, det är krämigt och mjukt på läpparna och oparfymerat. Jag brukar annars nästan uteslutande använda läppglans, men detta är nästan som ett färgat läppcerat. Färgen är väldigt diskret och man behöver inte måla så noga utan kan kladda på ordentligt utan att det syns. Att hylsan dessutom känns ganska lyxig trots att stiftet är väldigt billigt (drygt 40kr) är ju bara en bonus.

Förlåt för att jag var lite lat och inte beskar bilden idag.

4 kommentarer:

Honi sa...

Åh deras mineralläppstift hade jag tänkt att köpa men självklart glömmer jag det alltid. Hört mycket bra om dom :)

Ninni sa...

Ja,jag är väldigt positivt överraskad!

Maria, Hjärterdam sa...

fina färger! =)

Ninni sa...

Ja, jag gillar neutrala färger på läpparna.