fredag 27 augusti 2010

Torsdagens

Igår kände jag för att göra något med min fina Guerlain-palett som jag köpte för ett tag sedan.

Jag använde alla skuggor ur paletten. Den avlånga är en creme-eyeliner som jag lade närmast ögat.

På bilden nedan ser ni de övriga produkterna jag använde igår.

Rouget är från The Body Shop, jag använde också parfymen som kom ut samtidigt med detta ros-rouge, den heter Moroccan Rose och doftar underbart av rosor utan att vara kvalmig. Läppstiftet är NYX round lipstick i färgen Sky Pink, mascaran ni ser på bilden kommer från Korres och jag använder den till ögonbrynen då den är brun (jag kör ju alltid svart till fransarna). Foundationpudret kommer från Benefit och heter Hello Flawless.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Kalasfin sminkning! Härlig produktbild också!

Ninni sa...

Tanx! :-)

Honi sa...

Supersnyggt :) Passar din ögonfärg!

Ninni sa...

Vad gulligt skrivet!